2009-09-24

Välkommen!

Detta är min nya blogg... Men jag vet inte riktigt om jag är mogen för att lägga ner den gamla (http://obergs.blogg.se/). Jag får se vad jag bestämmer mig för helt enkelt. Till en början kan jag använda mig och prova mig fram på båda bloggarna, så bli inte förvånade om ni hittar exakt samma inlägg här och där :)

Jag kommer (försöka iaf) att låta båda bloggarna få hyggligt lika utseende i header mm.

Det jag vill kontrollera är egentligen funktionerna i denna blogg, är de "vassare" och lättare att använda? OM jag byter helt, kommer jag att sakna vissa funktioner eller kan jag bortse från dem?

Lämna gärna en kommentar om vad ni tycker att jag ska använda för blogg...
vad känns mest rätt för dig som läser?

Kanske borde denna bloggen kallas för Anna Velpanna?

Inga kommentarer: